poniedziałek, 12 stycznia 2015

Liebster Award #4

No więc, dziękuję bardzo za czwartą nominację do Liebster Award, to wiele dla mnie znaczy <3 Dziękuję Hi Amy - Zayn Malik fanfiction
 
Pytania:
1. Co skłoniło Cię do napisania bloga?
2. Masz internetową przyjaciółkę/przyjaciela?
3. Ile masz lat?
4. Skąd pomysł na fabułę opowiadania?
5. Wymarzone wakacje?
6. Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać w przyszłości?
7. Wymarzona/y dziewczyna/chłopak?
8. Kolor oczu?
9. Co w sobie lubisz?
10. Masz do siebie dystans?
11. Pierwsza sławna osoba, która "zawróciła" Ci w głowie?
 
Odpowiedzi:
1. Chciałam zobaczyć, jak to jest, gdy ktoś docenia Twoją pracę i miałam pomysł na opowiadanie, więc zaczęłam pisać.
2. Tak i to bardzo dużo <3
3. 15 - rocznikowo
4. Miałam taki pomysł i tak jakoś wyszło :D
5. Nieważne gdzie, ważne z kim <3 Grupa z zeszłego roku z obozu <3 <3 <3
6. Londyn <3
7. Takiego wielkiego ideału to nie mam :D Po prostu, żeby mnie szanował.
8. Brązowe.
9. Oczy, usta i włosy, ale jak są wyprostowane xD
10. Oczywiście.
11. Kiedy byłam mała była to Doda hahahha xD A teraz to One Direction i Dawid Kwiatkowski :D <3
 
NIKOGO NIE NOMINUJĘ :D
 
Jeszcze raz dziękuję za nominację <3 <3 <3

_____________________________________________________________-
I dzisiaj mamy WILEKIE ŚWIĘTO, ponieważ Zayn Malik kończy dzisiaj 22 lata <3 Ale on zawsze tak jak reszta zespołu będzie zawsze FOREVER YOUNG <3 <3 <3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz