czwartek, 29 stycznia 2015

EPILOG

*3 lata później*
 
- ALEX! Oddaj Darcy jej lalkę! - krzyknął mój mąż na syna, który zabrał córce jej ulubioną lalkę.
- To niech ona najpierw mi odda SpiderMen'a!!! - krzyknął Alex
- Ale brat zrozum. Teraz on pije ze mną herbatkę i nie chce iść do Ciebie! - moja mała córka już zaczyna rządzić.
- LIIIIIIIV!!! - krzyknął Harry
- Słucham, kochanie. - podeszłam do męża.
- Pomóż. - westchnął
- Alex, Darcy. Macie minutę, żebyście oddali sobie zabawki, bo ja je wezmę i Zosia razem ze SpiderMen'em wylądują w koszu. - powiedziałam spokojnie.
- ALE MAMO! - krzyknęli.
- 30 sekund. - powiedziałam. Oddali sobie zabawki i zajęli się sobą.
- Nadal nie wiem, jak to robisz. Kiedy ja tak mówię to zaczynają się śmiać. - westchnął całując mnie w skroń.
- Zrozum, ja jestem kobietą. Kto ma cycki ten ma władzę. ZAPAMIĘTAJ! - wtuliłam się w niego.
- Rzeczywiście. - zaśmialiśmy się.
 
_________________________________________________________________
Taki krótki epilog. I przepraszam, że zwlekałam dwa tygodnie, ale w zeszłym tygodniu nie było mnie w domu. Smutno mi, że zakończyliśmy już historię Liv i Harry'ego :c
Ale teraz założyłam nowego bloga o Zayn'ie :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :D
 
 
A teraz STATYSTYKA :D
 
Obserwatorzy: 5
Posty: 34 (łącznie z tym)
Wyświetlenia: 8 905
Opublikowane komentarze: 128
Odbiorcy:
- Polska
- USA
- Francja
- Australia
- Niemcy
* Były jeszcze inne, ale się usunęły :c
Przeglądarki:
- Chrome
- Mobile Safari
- Firefox
- Internet Explorer
- Safari
- NokiaBrowser
System operacyjny:
- Android
- Windows
- iPod
- Symbian/3
- Linux
 
DZIĘKUJĘ WAM ZA WSZYTKIE CHWILE! <3 CHCIAŁABYM WAS BARDZO MOCNO PRZYTULIĆ ZA TO, ŻE JESTEŚCIE <3 :c I POGADAĆ Z KAŻDĄ Z WAS :c GŁUPIE KILOMETRY :'( I na koniec takie śmieszne zdjęcie :c <3
 
 


3 komentarze:

  1. Kochana, to my powinnyśmy Ci podziękować za tak świetne napisanie opowiadania :)
    Trzeba będzie teraz zmienić swój nawyk xD Zamiast czytać o Hazzie, teraz o Zaynie :)
    Pozdrawiam Paula :*

    Wpadnij jeśli chcesz, to dla mnie bardzo ważne ♥
    http://strong-harrystyles-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że skończyłaś pisać ;c Świetny blog kochanie :* Będe czytać o Zaynie, na pewno :)
    Kocham mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że koniec :'(
    To jest cudne ff

    OdpowiedzUsuń