poniedziałek, 22 grudnia 2014

WIELKA PROŚBA

Hejka!

Mam do Was Miśki ogromną prośbę <3 Jeśli macie ask'a to możecie polubić tą odpowiedź?
http://ask.fm/filipBoyDirectioner/answer/121985061694

To chyba tyle :D Bardzo Was kocham. Nowy rozdział powinien pojawić się tak, jak zawsze, czyli piątek/sobota/niedziela :* 
No i życzę Wam jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! *.*

I taki fajny wierszyk (nie mój):
Z okazji Świat Bożego Narodzenia, życzę Wam na stole dużo jedzenia, By Horan wszystkiego nie zjadł, aby Choinka ślicznie świeciła i każda bombka się mieniła. Żeby Harry znów swym uśmiechem cały rok Was czarował, A gdy Was za bardzo będzie suszyć, Siądź wygodnie z Louis'em z flachą wina, I obejrzyj dziś Kevina. Sto całusów na dodatek, bo już Liam i Zayn czekają z opłatkiem. By wesołe było Wasze życie, a W Sylwestra wypij lampkę szampana Za moje zdrowie i baw się do rana!

No i to na tyle, kocham Was bardzo mocno <3 <3 <3 :**
A tu parę świątecznych obrazków z naszymi chłopcami <3




2 komentarze:

  1. Przykro mi kicia ja nie posiadać aska
    Dziękuję i nawzajeniem Kocie

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do Liebster Award :) więcej informacji znajdziesz tutaj: http://my-little-alex.blogspot.com/2014/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń